Известие

Collapse
No announcement yet.

Алтернатор?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    най-добрия вариант за диодната плочка е да се замени само повредения(те) диод ако е възможно. иначе цяла плочка мисля струва между 40-80лв.
    Питам понеже си имах проблеми с едни "майстори" и сега съм с алтернатор 105 А, понеже на моя са му стопени четкодържатела и колекторите и мисля да го отремонтирам понеже е 120А и да си го сложа отново !

    Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
      колега колко ти излезе диодният блок
      Колега, дадох 150 лева за диоден блок, реле и труд.
      Alfa Romeo Giulia 2.0 200 Bhp Super

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Mirwais Покажи съобщение
        Колега, дадох 150 лева за диоден блок, реле и труд.
        Колега на мен ми излезе веднаш 80 лева за обслужване и веднаш 150 за смяна на обслуженото така, че смятам аз сам да си го отремонтирам и да отида да си ми го върнат на мястото защото ми писна от некадърници и ти накрая си стоя на пътя! Защото си плащам на некадърници !

        Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
          Колега на мен ми излезе веднаш 80 лева за обслужване и веднаш 150 за смяна на обслуженото така, че смятам аз сам да си го отремонтирам и да отида да си ми го върнат на мястото защото ми писна от некадърници и ти накрая си стоя на пътя! Защото си плащам на некадърници !
          Ами аз се надявам всичко да е наред. Предпочитам да платя повече в един момент, но да знам, че всичко си е както трябва, отколкото да търся ментарльоци и да ги сменям често.
          Alfa Romeo Giulia 2.0 200 Bhp Super

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Mirwais Покажи съобщение
            Ами аз се надявам всичко да е наред. Предпочитам да платя повече в един момент, но да знам, че всичко си е както трябва, отколкото да търся ментарльоци и да ги сменям често.
            Колега аз взех лагери по 30 лежа единия когато ревих да ми го обслужват и то защото колата беше на 12 000 и жикам хайде да са ноци ! А то накрая чаках пътна помощ и куп неприятности !

            Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

            Comment


            • #21
              Kолеги как мислите, дали 100А алтернатор ще стигне за моята 166 2.4 JTD, 140 коня мотора, взех до от колега със същата, но 136 коня. Моя алтернатор беше 120А. Също да спомена, че съм с чип.
              166 2.4 JTD 140 hp+chip '02 отскоро
              164 2.0 ТS 147 hp '92 my ex-, but my 1st love

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от alf 164 Покажи съобщение
                Kолеги как мислите, дали 100А алтернатор ще стигне за моята 166 2.4 JTD, 140 коня мотора, взех до от колега със същата, но 136 коня. Моя алтернатор беше 120А. Също да спомена, че съм с чип.
                Намери си 120 А ,този сега ще работи но не за дълго
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  най-добрия вариант за диодната плочка е да се замени само повредения(те) диод ако е възможно. иначе цяла плочка мисля струва между 40-80лв.
                  да колега, но аз ще сменям цялата понеже е стопена частта държаща четките иначе другото работи !

                  Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                  Comment


                  • #24
                    Ако ти е стопено релето, можеш да си купиш реле и да го смениш, без дори да сваляш алтернатора. Малко е игрива работата, ама става
                    Alfa Romeo Giulia 2.0 200 Bhp Super

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от alf 164 Покажи съобщение
                      Kолеги как мислите, дали 100А алтернатор ще стигне за моята 166 2.4 JTD, 140 коня мотора, взех до от колега със същата, но 136 коня. Моя алтернатор беше 120А. Също да спомена, че съм с чип.
                      ще се сцепи.... , ама не от кеф колко ампера ти е алтернатора, зависи от ел. екстрите в колата - подгреви на седалки,ел. седалки,подгреви на стъкла, ел. парно и безброй други.
                      точка

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        ще се сцепи.... , ама не от кеф колко ампера ти е алтернатора, зависи от ел. екстрите в колата - подгреви на седалки,ел. седалки,подгреви на стъкла, ел. парно и безброй други.
                        Да и тъпите италианци обичат да слагат на коли тъпкани с екстри 100А алтернатори,пример 159 ТИ
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #27
                          Моята кола е алфа 156 2004 г. - динамото е 120 А

                          Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                          Comment


                          • #28
                            Алтернатор

                            Здравейте! При мен се оказаха 2 изгорели диода на плочката.Смениха ги и карах около седмица, след което се получи същия проблем.Сега колата е в Ауто Италия да се види какъв реално е проблема!

                            Comment


                            • #29
                              Веднага ще ти го кажа!
                              Опукали са и други диоди, но понеже тия, които слагат по динамата много често имат и ценеров преход, просто се възстановяват след пробив.
                              Поне така твърди уреда , с който замерваш и правиш глупостта да смениш само изгорелите.
                              Резултата е, че пак горят и накрая слагаш една цяла плочка с нови диоди.
                              Най-честото горене на диоди се получава от пробил реле-регулатор.
                              А той най-често пробива от "компетентни" чичковци, които на работещ мотор свалят клема на акумулатора. На динамото трябва да има един кондензатор( на по-новите модели слагат и шунтиращ диод), който теоретично трябва да не позволява да се самовъзбужда генератора.
                              Другото е да се надхвърля тока на динамото. Освен от късо, най-често става от паднал акумулатор.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                Факт, че колегата е карал известно време с новите диоди ме навежда на мисълта, че те или не са били със същите параметри, като останалите или регулаторът не работи коректно или има много голям товар.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X